Müügitingimused

Üldtingimused

1.1. Müügitingimused kehtivad ott.livonia.ee vahenduskeskkonna Klientide (edaspidi Klient) ja ott.livonia.ee kasutajaks registreerunud Müüjate (edaspidi Müüja) kaupade ostmisel-müümisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
1.2. ott.livonia.ee kasutajaks registreerimisel või kaupade ostmisel kohalduvad käesoleva  Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused ning käesoleva lepingu tingimused.
1.3. Müüja jätab endale õiguse teha veebilehel muudatusi müüdavate kaupade valikus ja müügihindades.
1.4 ott.livonia.ee vahenduskeskkonna haldaja on OÜ Visuality (edaspidi Haldaja).

 

Ostu-müügi lepingu jõustumine

2.1. Müüja müüb ja Klient ostab vahenduskeskkonnas pakutavaid tooteid.
2.2. Kliendi ja Müüja vaheline ostu-müügi leping jõustub alates kauba tasumisest Müüja arvelduskontole.
2.3. ott.livonia.ee vahenduskeskkonnas tellimuse vormistamisel ja kauba eest tasumisel  kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.

 

Hinnad

3.1. ott.livonia.ee vahenduskeskkonnas olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu, kui Müüja on käibemaksukohuslane.
3.2. Müüja jätab endale õiguse kaupade hindasid muuta. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinnamuudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli märgitud ostukorvis tellimuse vormistamise hetkel.

 

Kauba eest tasumine

4.1. Kliendid tasuvad tellimuse kinnituse / ettemaksu arve alusel kauba eest Müüjale ostukorvis valitud makseviisi alusel. Tasuda tuleb 100 % ettemaksu summast.

 

Tarnetingimused

5.1. Peale Kauba eest tasumist, toimetab Müüja Ostjale kauba kokkulepitud tarneviisil Kliendi tellimusel näidatud aadressile eelnevalt kokkulepitud aja jooksul.
5.2. Müüja on kohustatud Ostjat esimesel võimalusel teavitama tarnetingimuste või -tähtaja muutustest.
5.3. Müüja ei vastuta toodete kohale toimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.
5.4. Ostjal on õigus nõuda transpordi käigus kahjustada saanud kauba asendamist või hinna korrigeerimist. Vigastada saanud kaubaks ei loeta tootepakendit.
5.5. Haldaja ei vastuta tarne eest ja ei ole kohustatud ei Müüjale ega ka Ostjale korvama kaudseid (saamata jäänud tulu, leppetrahvid vms.) ja kolmandatele isikutele tekitatud kahjusid, mis on tingitud  tarnetingimuste ja / või -tähtaja muutustest, toote vigadest ja / või sobimatusest, transpordikahjustustest, asendamisvõimaluse puudumisest  või tarnevõimaluse lõppemisest.

 

Tagastamisõigus

6.1. Vastavalt VÕS §-le 56 lg 1, on Kliendil õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest, mitme samaliigiliste kaupade tarne puhul esimese osa kättesaamisest.
6.2. Vastavalt VÕS §-le 53 lg 4 ei kohaldu VÕS § 56 kaupadele, mis on valmistatud, arvestades Kliendi erivajadusi ja mis on valmistatud Kliendi esitatud tingimuste kohaselt.
6.3. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis.
6.4. Kauba tagastamiskulud kannab klient (maks. 10 €, VÕS §194 lg 4), välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.
6.5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba tagastamise avaldus Müüja e-posti aadressil, mis on märgitud ettemaksuarvel 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Tagastamisavaldus peab sisaldama järgmist informatsiooni: Kliendi nimi, tellimuse number, toote nimi ning tagastuse põhjus.
6.6. Kui Klient lepingust taganeb, tagastatakse talle Kauba maksumus mitte hiljem kui 30 päeva jooksul lepingust taganemise teate kätte saamisest. Kaup peab olema tagastatud Müüja lattu aadressil, mis on märgitud ettemaksuarvel.
6.7. Klient peab Kauba tagastama viivitamata, kuid mitte hiljem kui 5 päeva jooksul taganemisavalduse ärasaatmisest.

 

Pretensioonide esitamise kord

7.1. Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensioone esitada kahe aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama Müüja.
7.2. Toote defekti ilmnemisel, kohustub Klient teavitama probleemist e-posti aadressil, mis on märgitud ettemaksuarvele ning esitama järgmise informatsiooni: Kliendi nimi, tellimuse number, toote nimi ja toote puudus. Vastav avaldus peab olema saadetud koheselt, kuid mitte hiljem kui kahe nädala jooksul peale defekti avastamist.
7.3. Müüja ei vastuta Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest, defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel , toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

 

Vastutus ja vääramatud jõud

8.1. Müüja vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab Müüja ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest  Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja korras.
8.2. Müüja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohale toimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohale toomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada ega ette näha.

 

Privaatsus

9.1. ott.livonia.ee veebilehe kasutamisega annab Klient selge ja teadliku nõusoleku Haldajale enda isikuandmete töötlemiseks.
9.2.Haldaja kasutab Kliendi esitatud informatsiooni ainult Kliendi ostutellimuse vahendamiseks ja ei avalda neid kolmandatele osapooltele.
9.3. Haldajall on õigus kasutada Kliendi isikuandmeid uudiskirja ja reklaamisõnumite edastamiseks.

 

Muud tingimused

10.1. Kõik ott.livonia.ee  fotod ja tekstid on kaitstud Autoriõiguse seadusega.
10.2. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada läbirääkimistega, on pooltel õigus pöörduda kohtusse.